marți, 18 octombrie 2011

inceputuri..si sfarsituri

..se apropie ziua in care voi pleca din nou sa lucrez pe un vas de croaziera si e greu mai ales dupa "vacanta" de 3 luni si jumatate.. imbucurator este faptul ca voi imbarca cu iubita mea pe acelasi vas, iubita pe care am intalnit-o tot pe vas :) long storry cu happy end..

si din nou "drill-uri","port manning" "cabbin inspection" and all the staff...

sfarsit de vacanta...inceput de munca
  si plecam din nou pentru ca aceasta tara minunata in care ne-am nascut si pe care o numim "acasa", inca nu ne ofera posibilitatea da a muncii, sau a trai cu banii castigati, si sunt de parere ca in Romania fara sa ai vre-o combinatie, daca nu ai pe cineva sau daca nu faci ceva nu tocmai legal, cam greu reusesti, sunt si exceptii care intaresc regula.. mai exista varianta cu capital mare de investit..daca esti dispus sa risti...
...am incercat in aceste 3 luni de zile sa ma angajez in Romania, si am trimis cv-uri peste cv-uri...si doar 3 telefoane am primit pentru a ma prezenta la un interviu...trist dar adevarat, probabil ca angajatorii de la noi se feresc de cei cu experienta in afara tarii...who know's?
  E trist ca m-am obisnuit acasa...dar fara bani e si mai trist si iata-ne in fata unei noi plecari, eu si iubita mea.Vasul ne ofera un loc de munca mai bine platit decat un job acasa.

si in continuare voi incerca sa explic ce inseamna viata si job-ul pe vas din punctul meu de vedere si din prisma job-ului meu- shopist aka sales man, attendant etc...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Job Selection

storekeeper